Základní škola Přerov, U Tenisu 4

Žhavé novinky

* Volby do školské rady

5. 4.: Právě vyšlo nové číslo školního časopisu TST

O víkendu 11.-12.března 2006 se uskutečnil dvoudenní výlet na Tesák pro děti navštěvující Turistický kroužek.

Motto výletu bylo: Užijme si sněhu, dokud je! Plánovali jsme bobování, koulování a další zimní aktivity a hlavní náplní našeho pobytu byla Olympiáda. Děti, rozdělené do skupin zastupující státy - Německo, Itálie, Finsko, ČR a Švýcarsko, zápolily v těchto disciplínách: hokej, jízda na bobech, biatlon, závody psích spřežení...

A jaké zážitky měly děti?

"V sobotu jsme jeli na Tesák. Jako provní hru jsme hráli "Hledejte nás". To holky hledaly kluky, šly jsme po fáborkách s vysílačkama a hledaly jsme zprávy. Měli jsme Olympiádu, "Psí spřežení" - to jsme byli první. Potom jsme měli "Boby", kdy jsme museli jet z kopce a projíždět brankami, které byly z větviček. Mezi brankami byl i jeden skokánek. Ještě v sobotu jsme hráli hokej. Večer jme měli AZ-KVÍZ, kde jsme byli zase první. Byla také diskotéka a po diskotéce jsme měli menší ohňostroj. Potom jsme šli spát a holky tam kecaly až do dvanácti. Druhý den ráno po snídani jsme šli opět hrát hokej. Taky jsme měli "Biatlon" - chodili jsme na sněžnicích. Naobědvali jsme se, uklízeli jsme pokoj a balili věci. Jak jsme douklízeli pokoje, bylo vyhodnocení Olympiády. Naše družstvo Itálie vyhrálo, ale nebyli jsme sami, vyhrálo také družstvo Finsko. Potom jsme jeli zpět autobusem asi hodinu. Na nádraží už na mě čekala mamka. Rozloučila jsem se s kamarády a jely jsme domů"

Jitka Zapletalová - 3. C

" Tenhle výtel byl moc hezkej. Nejvíc se mi tam líbilo, jak jsme sjeli kopec na bobech. Ne kopci byly 3 branky, všechny jsem projela, jenom jsem neprojela cílem, projela jsem vedle. Pak se mi líbilo, jak jsme sli hledat kluky. Paní učitelka říkala, že když kluky najdem, tak kluci musí udělat něco pro nás dobrého. Bylo to úplně jinak! Kluci nás skoulovali, jeden mně hodil kouli do nohy. Psí spřežení mě taky docela bavilo, protože jsem byla na bobech a vezla jsem se do půlky, pak jsem byla celá mokrá. Sněhu tam bylo skoro po kolena. Měly jsme se rozdělit do skupin. Každá skupina měla název nějakého státu, my jsme byli Švýcarsko. Poprvé jsem měla na nohách sněžnice. Večer jsme si půjčily s holkama na pokoj baterku, pak jsme po jedné usínaly. Denča nám zpívala písničku..."